glompos

Anhsuxh,periergh,gkafatzou

Tuesday, July 25, 2006

Killing me again


Ειμαι σε ενα σκοτεινο δωματιο με τραπεζια του μπιλιαρδου.
Εχουν εκεινα τα χαμηλα φωτα απο πανω,μονο που δεν εχουν μπαλες,αλλα κατι αλλα αντικειμενα,με τα οποια ασχολουνται ορισμενοι που εχουν σταθει γυρω τριγυρω.
Το δωματιο,εχει 2 επιπεδα.
Στο δευτερο οπου βρισκομαι εγω,υπαρχουν κατι κουλοχερηδες με 6 εξαδες απο ταμπελακια,τα οποια εχουν νουμερα.
Με μεγαλη ταχυτητα προσπαθω να φερνω ετσι τα ταμπελακια ωστε να δειχνουν το ιδιο. Μονο τοτε θα μπορεσω να στοχευσω στην ευθεια που κινουμαι,τον κινουμενο παραλληλα με μενα στοχο.Το οπλο ομως ειναι παιχνιδι,και η βολη λειζερ,οποτε δεν καταλαβαινω αν πετυχαινω τον στοχο μου.
Μεχρι που νιωθω εναν πονο στο δαχτυλο,σκεφτηκα οτι ειναι απο την καρφιτσα που κρατουσα μεχρι πριν λιγο στο δαχτυλο μου.
Οταν κοιταξα τελικα προς το δαχτυλο μου,αφου ημουν πολυ απορροφημενη απο το παιχνιδι, ειδα οτι η βελονα ειχε τρυπησει το νυχι μου και ειχε περασει απο την αλλη πλευρα του δαχτυλου μου.
Τοτε ηταν που σηκωσα τα ματια μου και τον ειδα να μου χαμογελαει πονηρα.
Ηξερα οτι κινδυνευα αλλα επρεπε να φανω ψυχραιμη,και να φυγω αργα,αλλιως δεν την γλιτωνα.
Ετρεξα προς τα σκαλια που ηταν λιγο πιο πισω,αλλα με προλαβε η καρια που κρατουσε ενα μαχαιρι. Πηρα ενα πριονι απο αυτα που κοβανε τα δεντρα παλια,που κοβει και απο τις δυο πλευρες και προσπαθουσα να της κοψω το λαιμο.
Με απειλουσε ακομα με το μαχαιρι,ομως πιο απειλητικο ηταν το βλεμμα της.
Με αστειρευτο μισος,καταφερα να την κανω να αιμοραγει απο την καρωτιδα της μεχρι να ψοφησει μπροστα στα ματια μου.
Τοτε ηταν που αυτος με την καρφιτσα,εμπηξε το μαχαιρι στο στομαχι μου.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home