glompos

Anhsuxh,periergh,gkafatzou

Saturday, August 12, 2006

Ιος(ουυυυυ) vs Φολεγανδρος(γιεεεε)


Χαλια η Ιος. Ενα ματσο χαλια.
το σκηνικο ειχε ως εξης
: Βρωμεροι και τρισαθλιοι μεθυστακες ξερνοβολουσαν στα καλντεριμια της χώρας,και συ,προσπαθουσες να αποφυγεις τις ρουκετες-ναρκες.Το νησι χωρις υπερβολες ηταν πηχτρα στους Ιταλους,δεν κανανε αυτοι τουρισμο τελικα,μαλλον ολοι οι υπολοιποι ηταν οι τουριστες.

Γενικα μαλλον περα απο τα γραφικα στενοσοκακα της Χωρας,-σπανια τα εβλεπες ηρεμα,ευτυχως τα πετυχα μια φορα- και μια παραλια στην οποια πηγαμε συστημενοι απο ντοπιους,δεν θελω τπτ αλλο να θυμαμαι απο αυτο το νησι..

Μετα την Ιο επισκεφτηκα την αγαπημενη μου Σαντορινη,απο οπου εχω και καταγωγη.Επιτελους βρηκα την ηρεμια μου στο γραφικο χωριουδακι μας,τον Πυργο, με το καφενειο με τις λουκανικομελετες και την κυρια Βουλα που σκουζει.
Και φυσικα βρηκα την γιαγιακα μου!
Τετοιο γελιο..ουτε με την παρεα στην Ιο δεν καναμε..

Δεν εχασα επισης την ευκαιρια να επισκεφτω την κοντινη Φολεγανδρο.

Πενταμορφο,κουκλιστικο νησακι,με πολυ νοστιμες τοπικες συνταγες,αμεεε τις εχει δειξει και ο μαμαλακης δεν λεω παπατζιλικια.
Χειροποιητα μακαρονια ματσατα,μια αλλη τοπικη συνταγη για τυροπιτα,και τελος καρπουζοπιτα με καιμακι.
Και τα σπιτια στο καστρο,απιστευτα.
Ενιωσα σαν να ανοιγα το σπιτι της μπαρμπι,μετα απο πολυ καιρο.Τετοια χαρα λεμε.
Και την πετυχαμε και σε πολιτισμικη εκρηξη,φεστιβαλ σκιων φωτογραφιων κλπ.
και σιγα σιγα..

με την γευση της καρπουζοπιτας ακομη στον ουρανισκο,
επιστρεφουμε στην σκληρη πραγματικοτητα,και στα 14 χρωστουμενα μπασταρδα μαθηματα.

ζητω η φολεγανδρος
κατω η μαριετα

1 Comments:

Blogger gkarb said...

Κάνεις λάθος για την Ίο...Απλά για τις κοπέλες είναι λίγο επικίνδυνα (έχω πάει 5 φορές και τις 5 έτσι ήταν...)...

Η Φολέγανδρος είναι πανέμορφο νησί, κάνει και για παρέα αλλά και για ζευγαροκατάσταση, αλλάάάά: τα δωμάτια είναι πανάκριβα...Εγώ βρήκα μια παρέα μου που ήταν εκεί και με τις απίστευτες άκρες πυο βρήκαν μου εξασφάλισαν ένα μονόκλινο στην προνομιακή τιμή των 60 ευρώ (χωρίς κλιματισμό, χωρίς αράπη να μου κάνει αέρα).

Απ'ότι έμαθε αξίζει αρχές Σεπτεμβρίου (1-5 είναι τέλεια)...

6:37 AM  

Post a Comment

<< Home